MEDIA O NAS

daniel-von-appen-new-min

Telematyka w dwa tygodnie [Gazeta Ubezpieczeniowa]

Jakie są najsłabsze punkty rowiązań telematycznych? Komu telematyka przyniesie korzyści? Co jest najtrudniejsze we wdrożeniu projektu telematycznego i jak można te trudności minimalizować? Rozmowa GU z Cezarym Świerszczem, prezesem Bacca. 

Oferujemy telematykę jako kompleksową usługę, w ramach której każdy ubezpieczyciel może szybko i bez przedpłacania sprawdzić, jak jeżdżą jego klienci. W dwa tygodnie przygotowujemy pod marką ubezpieczyciela aplikację mobilną, która samodzielnie zbiera informacje o stylu jazdy lub współpracuje z wtyczką OBD2. Aplikacja działa w tle i samodzielnie wykrywa przejazdy, więc nie trzeba jej uruchamiać za każdym razem. System scoringowy ocenia każdy przejazd, a aplikacja drobiazgowo, ale intuicyjnie tłumaczy kierowcy, w jaki sposób jechał i co może poprawić.

Karta płatnicza Bacca [subiektywnieofinansach.pl]

"Wielki powrót kart przedpłaconych w erze fintechów.

Karty przedpłacone nigdy nie były tak wygodne, jak dziś. Dzięki przelewom księgowanym w czasie rzeczywistym ich zasilanie nie trwa już tak długo, jak kiedyś, a dzięki aplikacjom mobilnym zarządzanie pieniędzmi na takiej karcie jest śmiesznie łatwe. Nie każdy musi mieć konto w banku, ale każdy może wygodnie używać karty płatniczej".

projekt1-min

Kontakt dla mediów

Aneta Karolczuk

a.karolczuk@gardenofwords.pl

Używamy plików cookie w celu ułatwienia korzystania z naszej witryny. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że ​​akceptujesz otrzymanie plików cookie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookie były zapisywane na dysku, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej kliknięć tutaj.