Video komunikacja

Bacca dla swoich Klientów wprowadziła komunikację audio-wizualną. Każdy nowy Klient otrzymuje powitalny e-mail zawierający spersonalizowany, interaktywny materiał video. Wprowadziliśmy to rozwiązanie nie ze względu na jego nowoczesność, ale na przyjazność i wysoką skuteczność przekazu do Klienta. Bacca w ten sam sposób wspiera proces odnowień.

Film niesie za sobą więcej emocji i skuteczniej edukuje niż standardowa dokumentacja na temat produktów finansowych dotychczas proponowana przez ubezpieczycieli. Po obejrzeniu swojego video Klient ma możliwość przejścia do serwisów www, aplikacji lub kontaktu z naszą firmą.

Bacca biegle posługuje się elektronicznymi kanałami komunikacji. Wykorzystanie video pozwala automatyzować i ułatwić odbiór informacji na temat płatności i ubezpieczeń. Większość Klientów Bacca ogląda komunikaty video na urządzeniach mobilnych. Obecnie video personalizowane wykorzystujemy w on-boardingu i odnowieniach. Zamierzamy wykorzystywać je w monitorowaniu płatności oraz we wsparciu sprzedaży Partnerów Bacca.

Zwracamy uwagę na personalizację przekazywanych informacji, tak w komunikatach SMS i e-mail, jak też w video. Poza zwracaniem się do Klienta po imieniu i prezentowaniu odpowiedniego pojazdu i miasta zamieszkania, szczególną pozycję w naszych komunikatach ma Agent Ubezpieczeniowy, który doprowadził do zawarcia umowy z Klientem. Wspieramy kontakt pomiędzy naszym dystrybutorem a Klientem, prezentując Klientowi szczegółowe dane kontaktowe, w tym nawet zdjęcie Agenta, mapkę dojazdu do jego placówki oraz klikalny, bezpośredni numer telefonu Agenta.

Bacca posiada możliwości techniczne i doświadczenie w realizacji podobnych kampanii na rzecz swoich Partnerów, zarówno w zakresie współpracy z Bacca, jak i wobec wyłącznych Klientów Partnera. Komunikacja video może być łatwo wpleciona w marketing elektroniczny na innych platformach oraz znacząco zwiększa skuteczność akcji telefonicznych. Dzięki komunikacji video Bacca zwiększyła swój poziom odnowień o ponad 20%, a najlepsze wdrożenia tej technologii w innych spółkach pozwalały uzyskać nawet kilkunastokrotnie lepsze wskaźniki skuteczności marketingowej.

Używamy plików cookie w celu ułatwienia korzystania z naszej witryny. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że ​​akceptujesz otrzymanie plików cookie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookie były zapisywane na dysku, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej kliknięć tutaj.